Digital uppföljning som inkomstkälla

Välkomna på inspirationsfrukost om digital uppföljning & vikten av att ha koll på sina konkurrenter!

Att det är viktigt att ha koll på sin omvärld är ingen nyhet. Men till vilken nytta? Hur får du kontroll över din omvärld som ständigt förändras och på vilket sätt har det som sägs i media har fått större effekt?

På dagens träff möter vi Sonja Annersten från kommunikationsplattformen Notified som kommer att prata om hur uppföljning kan bli en direkt inkomstkälla. Hon berättar om flera fördelar med att följa upp event och kampanjer i digitala medier och vi får även handfasta tips och exempel på hur man gör det. Vi möter dessutom analytikern Gustav Barck som berättar om hur man kan nyttja negativ publicitet och förtydligar vikten att ha koll på sina konkurrenter för att kunna agera i tid, samt konkretiserar hur du gör det.

 

Datum: 14 december
Tid: 08.30 – 9.30 (frukost serveras mellan 08.00 – 08.30)
Plats: The Park, Sveavägen 98, Stockholm
Anmälan: En inbjudan till träffen mailas ut till våra medlemmar inom kort.

Begränsat antal platser – först till kvarn!

 

Sonja Annersten, Notified

 

 

Gustav Barck, Analytiker, GBI