Medlem i SES

FÖRMÅNER OCH ANSÖKAN

Tillsammans för vi branschen framåt

SES är en katalysator för branschen och verkar för att höja kunskapsnivån, förståelsen och värdet av mötesupplevelser genom nätverkande, kunskapsutbyte, inspirerande och fördjupande föreläsningar och seminarier. Alla inom organisationen som på något sätt kan ha nytta av vårt erbjudande har rätt att ta del av det – medlemskapet inkluderar alla anställda.

SES erbjuder bland annat;

  • Utbildningar och föreläsningar inom viktiga och relevanta branschspecifika ämnen.
  • Inspirationsträffar/paneldiskussioner som lyfter aktuella och relevanta ämnen, trender, case, spaningar och undersökningar som även bidrar till en stark känsla av tillhörighet och stolthet för branschen.
  • Utskott – mindre nätverk i nätverket där man djupdyker i bransch-/regionspecifika frågor och utmaningar som utgör ett viktigt del av organisationens utveckling.
  • TaskForce-  handplockade personer i branschen som tillsammans bidrar till insikt/kunskapsförsörjning som resulterar i exempelvis branschspecifika riktlinjer/handböcker.
  • Nätverksmingel – ibland med inledande trendspaning, där vi bjuder in er medlemmar att dela med er av era framtidsspaningar, erfarenheter, utmaningar, analyser och tillsammans förbereder oss för kommande förändringar och trender. Vi minglar och umgås.
  • Opinionssamverkan i syfte att öka förståelsen för evenemangsnäringen och dess ekosystem
  • Branschens egen tävling Gyllene Hjulet – där medlemmar får reducerat pris på både tävlingsbidrag och biljett till finalen.
  • Fördelaktiga hotellavtal
  • Exklusiv eventförsäkring endast framtagen för SES medlemmar
  • Rådgivning och rekommendationer inom juridik, hållbarhet och försäkring
  • Kostnadsfri branschstatistik – IRMs årliga sponsrings- & eventrapport och UC:s branschstatistik för eventbyråer
  • Erbjudanden och rabatter på evenemang, utbildning, resor och verktyg
  • Tillgång till checklistor, avtal och mallar

 

Missa inget viktigt – gå med redan idag!

BLI MEDLEM IDAG

FÖR REGISTRERING – KLICKA VIDARE PÅ DEN BOX NEDAN SOM STÄMMER MED DIN FÖRETAGSSTORLEK

Medlemskapet  gäller obegränsat för alla i ert företag och är alltså inte personligt kopplat.

Årsavgiften är uppdelad på en medlemsavgift på 200 kr + en serviceavgift baserad på ditt företags storlek (antal anställda). Moms tillkommer på serviceavgiften som är avdragsgill.

När du går med i SES tecknar du ett tolvmånadersmedlemskap som gäller från det datum du blir medlem och löper 12 månader framåt. Till exempel, om du tecknar ditt medlemskap den 1 september, gäller det till den 31 augusti året därpå. Första fakturan skickas när företaget registreras som medlemmar, därefter faktureras medlemskapet årligen vid datum för en ny årsperiod.  Enligt våra stadgar  förlängs medlemskapet årligen automatiskt.

Kontakta oss direkt om du har frågor om medlemskap på info@ses.se eller klicka på boxen ”kontakt”  nedan för våra personliga kontaktuppgifter.

 

BLI MEDLEM HÄR

Ideella föreningar & enmansbolag

Serviceavgift 6 500kr per år

BLI MEDLEM HÄR

Företag med 50+ anställda

Serviceavgift 17 000kr per år

BLI MEDLEM HÄR

Företag med 2-5 anställda

Serviceavgift 10 000kr per år

BLI MEDLEM HÄR

Företag koncern

Serviceavgift 42 600kr per år

BLI MEDLEM HÄR

Företag med 6-49 anställda

Serviceavgift 12 000kr per år

KONTAKT

Kontakta oss i SES-teamet för frågor om ert medlemskap!

Medlemsregister

Här ser du vilka företag som redan är medlemmar i SES. link

Läs mer

Medlemsförmåner

HÄR SAMLAR VI AKTUELLA FÖRMÅNER OCH ERBJUDANDEN TILL SES MEDLEMMAR

link

Läs mer