Revolutionen är inte digital, den är social
Det är den sociala dimensionen som skapar kraften
Tittar man närmare på plattformar som Facebook, företag som Uber eller fenomen som MeToo så kan man se ett mönster. Visst är det digitala lösningar som skapar möjligheterna. Men det är den sociala dimensionen som skapar kraften. Dessa sociala krafter är idag på väg att rita om spelplanen för grundläggande samhällsfunktioner som politik, ekonomi och näringsliv.
För företag och organisationer som vill förstå vår samtid och navigera rätt i framtiden är det avgörande att förstå de krafter den sociala revolutionen sätter i rörelse. Hur förflyttar vi fokus från värdekedjor till ekosystem, från kanaler till arenor och från vinster till värde.
Välkommen på ett frukostseminarium med Olle Nyström från Minnesota, varumärkesstrateg med fokus på Brand Engagement och Engagement Marketing som på ett roligt och tänkvärt vis sätter fingret på frågor som idag är mer relevanta än någonsin. Olles budskap passar såväl såväl chefer och medarbetare som parters och kunder, då målet är ett engagerat samspel som når hela vägen.
När? 12 december
Tid? 8.00 – 9.30 (frukost från 7.30)
Var? The Park, Sveavägen 98 (våning 2)
Anmälan: Inbjudan med anmälningslänk skickas ut inom kort.
