The power of live

a research by Live Nation

After work med Live Nation!

 

Den 21 mars arrangerar Live Nation en after work med föreläsning och mingel  mellan kl. 16.00-18.00 på Convendum, Regeringsgatan 30, Stockholm.

Temat är livemusik och varumärkesuppbyggnad, vilket kommer att presenteras av Amanda Fraga, Global VP Strategy & Insights på Live Nation. Presentationen bygger på en internationell studie gjord på över 22 000 människors musikvanor, konsertupplevelser samt hur musik påverkar känslor och relationer till andra aspekter i vår omgivning. Samtalet kommer att hållas på engelska.

”In this increasingly digital world, live music is one of the last remaining spaces that provides the deep human connection, emotion and sensation we so desperately crave. As the global leader in live entertainment, we took a deep dive into just how powerful live music is for fans and how impactful it can be for brands.”

OSA namn senast tisdagen den 19 mars till partnerships@livenation.se
Begränsat antal platser. Först till kvarn som gäller!

VAD? AW med Live Nation om The Power of Live Global Fan Study: Biometrics Experiment
NÄR? 21 mars, 16.00 – 18.00
VAR? Convendum, Regeringsgatan 30, Stockholm