Sponsring ur allmänhetens perspektiv

Vad tycker egentligen folk om sponsring som marknadsföringsmetod? Vilken är egentligen den populäraste sporten 2020? Vad tycker den svenska allmänheten generellt om svenska rättigheter och sponsorer och vilket svensk varumärke anses egentligen vara det mest etiska?

Detta är några av de frågeställningar som kommer att besvaras under seminariet. Presentationen baseras på Pack Trains årliga undersökning, i vilken över 4 500 svenskar – ung som gammal från norr till söder – har besvarat frågor kring sin inställning till 180 sponsorer och 100 svenska rättigheter.

Talare: Ulf Björnemark, VD och medgrundare

Varmt välkommen!

 

Datum: 12 februari 2020
Tid: 08:00-09:30 – Frukost serveras från 07:30
Plats: Audi Studio, Hamngatan 17, Stockholm
Kostnad: 495 SEK (exkl moms) Seminariet är kostnadsfritt för SES medlemmar.
No show: 150 SEK (exkl moms)